پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
ای یوسف م کجایی؟
**
ای یوسف م کجایی؟
ای تو خوب م کجایی؟
ای محبوب م کجایی؟
ای مطلوب م کجایی؟
**
یوسف من دلتنگم
ای خوب من دلتنگم
به کی بگم دلتنگم
ای محرم – یک رنگم
**
من محرمی ندارم
هیچ هم دمی ندارم
در این دنیایه تنها
هیچ هم دمی ندارم
**
آیین مردی –مرده
رسم درستی مرده
جز نامردی نمانده
مردانگی ها مرده
**
یوسف من کجایی؟
ای خوب من کجایی؟
طبیب من کجایی؟
حبیب من کجایی؟
**
یعقوب دلش گرفته
یعقوب دلش شکسته
یعقوب داره می میره
یعقوب خیلی دلتنگه
**
بیا دلم گرفته
بیا دلم - شکسته
بیا-بغزم گرفته
بیا گریه ام گرفته
**
بیا که خیلی تنهام
بیا که خیل اشک ام
بیا که خیل دردم
بیا که خیل – رنج م
**
هزار و یک ترانه
دفتر ..( تقدیمی ها)
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)- تقدیمی- بدیه- ناتمام-25/7/1400- تقدیم به دوست عزیز جناب آقای یوسف پور – به رسم یاد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود